Hej världen!

Har inte hänt så mycket på sistone så det är därför jag inte har skrivit särkilt mycket.
På torsdag så ska niorna i b ha en liten friluftsdag för åtoorna och sexorna där dom får gå runt på våra stationer och klara vissa uppgifter.
Ska bli riktigt kul, haha!

Idag så har det en vanlig skoldag förutom att på elevens val så var jag och några till på ett projekt som kallas Vera Rubin. Det är ett projekt som vill få tjejer att bli intresserade av teknik och naturvetenskap.
Vi planerade lite och så skapade vi blogg där vi ska skriva lite vad som händer och vad gör på olika utflykter som vi planerade att göra under hösten. Spännande! :)
Ska bland annat besöka universitetet i Linköping, ska då få följa en studerande där under en hel dag.
Även lite annat smått och gott, men det orkar jag inte skriva om.

Just nu så är jag uttråkad ... lyssnar på musik och tar lite ego bilder med webbkameran :)

 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0