Lullig

Imorgon och på fredag är vi lediga från skolan! Det betyder seeena kvällar ... eller inte, men jag ska i allafall sova länge.
Idag hade vi orienteringsprov som första lektion, var lite kallt att vara ute och springa i skogen så tidigt på dagen men det gick.

Igår var jag sjuk, var helt slut efter att jag hade varit till apoteket efter skolan för att köpa lite Alvedon.
Kunde knappt stå upp, huvudet kändes som det skulle sprängas och så hade jag sjukt ont i halsen.
Tog en Alvedon och sov sedan i 1,5 timme, sedan gick jag upp och åt lite mat. Vilade sedan i princip hela kvällen.
Idag är jag bättre, men känner forfarande att jag har lite ont i halsen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0