Viva la Diva



Har målat naglarna, om någon undrar, i färgen ovan från viva la diva (älskar det märket men vet inte varför ;P) Fick bli en liten söt blomma med, tycker det är så gulligt och så är det lättare att hålla reda på höger och vänster ;D. Vill köpa lite nya färger till sommaren. Någon som har några bra förslag på härliga sommarfärger? :)

Var neråt förut på hemligt ärende, gick ganska bra ;)
Annars så känner man sig yr i huvudet och vet inte varför. Kändes som marken rörde sig när jag satt och åt tårta förut, tur att jag satt ner annars vet man inte hur det skulle gått. Kanske är så för att jag missade en timmes sömn i natt tror jag, får lägga mig tidigare i natt. Men får testa med vatten så länge, kanske inte är van vid solen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0