Vi kom inte på någon rubrik så vi skiter i den...

Nu skriver vi nått..
Hej!
Idag har Anna och jag varit ute i skogen!
Johanna är rädd för småkryp - bådar inte gott inför tältningen med klassen nästa vecka!
Du får rädda mig från dem Anna, min riddare :D
Men är det inte bara killar som är riddare?! :o
Anna det 2000-talet nu, du vet lite modernare.
Jaja, men riddare är ju faktiskt från medeltiden.
Oj, är du så gammal Anna. Coolt, hur var det att leva utan toalett?
Men nu tycker jag att vi ska gå över på ett lite mer seriösare inlägg ;)

Jag och Johanna ska förbereda något trevligt i helgen som vi ska ha med till campingen :D
Hehe 8DD!
Ja vi kommer inte säga vad,  för det ska bli en överraskning.
Jajamensan! Hoppas det regnar imorgon för då ska jag tvinga ut Anna.
Johanna är lite speciell som ni kanske har märkt.
Du med Anna, vi kan va speciella tillsammans :D
Som ni märker börjar det sina på något att skriva om ...

Coola bilder som vi tog förut när vi var ute i skogen!

När Johanna fuskar på inte nudda mark
...



Anna försöker gömma sig x'D



Man kan aldrig sluta skratta åt Johannas face på bilden!



Jag växer 8D



Lite fin avslutningsbild.

HEJ DÅ!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Johanna The Dreamer

(sv) ja men det är inte så dumt det heller!



Haha roliga bilder och rolig text :D

2010-05-14 @ 18:36:07
URL: http://johannathedreamer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0