Äntligen hemma!! (inte TV-programmet...)

Hej alla! Har ni saknat mig?
Fick sluta tidigare idag för det var talang på eftermiddagen. Var väldigt många bra nummer och några från klassen :)
Just nu sitter jag här och kollar på lite bilder jag tagit under hajken. Igår kom jag hem då. Överlevde! Fast fötterna och benen var inte precis överlyckliga. Har fortfarande lite ont. Men det var mysigt på kvällen och hade ganska kul. Men första natten sov jag högst två timmar och frös skitmycket. Kommit fram till att jag måste ta igen ca 12 timmars sömn. Bara att sätta igång ;P ne, ska spela tennis först i det fina vädret.

Några bilder från när vi var i Botorp (var där i tisdags) men tagna med mobilen så får försöka se något.

Isabelle, lika glad som alltid...



Anna som sitter vid brasan där det grillades chips och strumpor...


Alla vart gladare när de fick tutor att blåsa i. Firade Isabelle och kanske lite sent men..
GRATTIS ISABELLE!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men Johanna!? Vad är det där för bild? xD //Isabelle

2010-05-23 @ 19:30:41
Postat av: Johanna

En söt bild på dig ;D

2010-05-23 @ 20:38:53
URL: http://thelifeofannaochjohanna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0