Sommarens nackdelar

Har precis bytt lakan i sängen och nu doftar det rent, härligt! :D

Nu börjar det bli sommar och det är ju härligt med värmen och allt men det kommer mycket nackdelar med. Som att man måste ha fönstret öppet och därför inte kan stänga när alla irriterande ungar skriker så man får ont i huvudet!!! Varför kan de inte vara tysta?! Och igår höll jag på att bli uppäten av mygg, fast jag slog ner dem. ;) Vad tycker ni är värst med sommaren?

Nu ska jag nog ut och njuta av solen i skuggan och läsa en bok.

Kanske lite sent, men en blid på mig när håret var nyklippt.

Klippte det i tisdags förra veckan.

Världens största smajl eller nåt. xP

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0