Som en balettdansös

He-he-hej!
Sitter här i min gosiga lilla säng och tänker på hur graciös jag är.
Höll på att snubbla på täcket förut när jag skulle lägga mig i sängen. ;P
Förresten såg jag typ världens (eller i alla fall Åtvids) äckligaste daggmask förut.
Den var typ en halvmeter lång, eller nästan.
Men vart livrädd.
Trodde först det var en pinne men så började den röra på sig.
Såg hur äckligt ut som helst och jag höll på att gå på den! :S
Annars har dagen till största del tillbringats hos Sofia.
Tvingat henne att kolla på 21 Jump Street och lagt pussel ;)
Fast det blir jobbigt efter ett tag med pussel, speciellt om inte ramen vill fungera...
Nu ska jag snart försvinna till drömmarnas land (eller mörkrets..) men först ska jag till bringa lite tid med min bästis datorn.
Hm, jag tror jag måste komma ut lite mer...
God natt på er alla barn, hoppas inte Freddy Krueger kommer och tar er! :D


Kommentarer
Postat av: Johanna The Dreamer

(sv) tack så mycket :) Och varsågod!!!



Kram

2010-05-15 @ 13:11:32
URL: http://johannathedreamer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0