Ny storm på väg eller?

Blåser ute och inte lite!
Kunde nästan flyga hem, bara det att ibland ändrar blåsten riktning.
Men pratade om vandringen vi ska ha vecka 20 på idrotten.
Hjälp, jag kommer dö!
Inte gå på toa på ett dygn :S
Kan inte någon komma och hjälpa mig?
Sedan på onsdagen så ska man på gymnasie snack på faceten eller nått.
(Just det, hade ju skickat en ansökan till det ja och kom med. :))
Då är man nog skapligt glad.
Vem vill planera min begravning?

Annars då, fick chokladpudding i skolan ;P
Värsta sensationen.
Sen har Anna och jag diskuterat vad man gjort med alla barnprogram nu för tiden.
Bara skit!

Jahopp, dags att förberdea sig för en vecka ledigt då :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni har verkligen världens bästa blogg!! För ni skriver alltid om så viktiga saker, som vekligen betyder något. Och så är ni såklart såååååååååå coola! När jag blir stor vill jag bli precis som er! :D<333

2010-05-07 @ 21:20:00
Postat av: ENTREVISTA, - lär känna bloggarna!

Det blåser en hel del här med, den försökte mörda min kompis förut genom att trycka ut henne på vägen, ondskefull vind det där..

2010-05-07 @ 22:15:27
URL: http://entrevista.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0