Härlig utedag i skolan (jätte..)

Skönt att vara hemma och sitta och lata sig.
Har ju varit ute hela dagen i skolan och först spelat multibrännboll sedan joggat runt Bysjön. Fast gick mest för Anna fick håll i början men hon kämpa på. :)
Tyckte det var ganska kul (om man bortser från att det regnade, vart kallt och jag hade lerstänk upp till knäna!) och på brännbollen kom klassen tvåa. Ganska bra faktiskt, i alla fall om man jämför med förra året...
Nu ska jag fortsätta att lata mig. Blir nog att mysa i sängen med en bok. :)

Sådär glad var jag när jag kom hem ;)

 

Har haft en  låt på hjärnan under hela tiden vi joggade och kom inte ihåg hur texten gick. Lite irriterande. Men nu har jag kollat upp det :D Lägger upp låten här.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0