Första härliga sommardagen

Kände för att lägga upp en bild på dagens klädsel så här kommer det.

En gammal kjol med tröja, leggins och converse. Jaha nu har jag gjort det..

Idag har solen gassat och trodde jag skulle dö på idrotten. Men annars har det varit skönt. Åkte in till Linköping med Isabelle efter skolan. Höll nästan på att missa bussen när vi skulle dit. Fick springa sista biten och de som satt längst fram glodde på oss xP Men här kommer lite härliga bilder ;D


Såg en kanot och fick gratis godis :D


Fick ont i fötterna


Köpte ett par shorts på b.young


Köpte också ett hårspänne jag ska ha på skolavslutningen.
Resten av bilderna vart suddiga :(

Har annars varit ute lite med Anna på kvällen. Hade ett dilemma, ska vi till Ekenäs imorgon eller kolla på matchen mellan ÅFF-Mjällby?? Vart matchen ;) Så fajtade vi med lite myggor också, jag fick in ett par ganska bra träffar tycker jag 8D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0