Försommar?

Idag har det varit rikitgt fint väder ute och det har firats med att spendera mesta av tiden utomhus.
Min käre far vågade till och med att spå denna dag till årets första försommardag.
Ute i solen så låg jag mest och slappade, tog en vattenmelonsbit då och då.

För övrigt så kom jag hem från Liseberg inatt, ca 02.30.
Tog inte så mycket bilder eftersom jag spenderade tiden mer på att ha kul än att ta kort :)
Har ju aldrig varit på Liseberg även fast jag har varit i Göteborg så många gånger (!)
Åkte bland annat kanonen och balder, var otroolig lång kö på balder!
Hela resan var okej, fast man varit riktigt trött i fötterna när man kom hem sedan.



Några av alla vattenmelonsbitar som blev avverkade idag :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0