Expert på att vara lat :D

Söndag idag om någon undrar.
Jag är typ expert på att slappa.
Först sover man tills man orkar gå upp och äta frukost,
Sedan går man och lägger sig igen,
När man orkar går man upp och klär på sig sedan lägger man sig igen,
Sen sätter man sig vid datorn och nördar och
Nu funderar jag på att lägga mig i sängen med datorn...
Har blivit beroende av anime serier.
Även fast de igentligen inte är så bra måste jag fortsätta kolla... ;P

Igår var jag i Linköping med mammi och pappi.
Köpte en jättesöt klänning, kanske kommer bild på den senare.
Så åt vi på McDonald's, coolt va :D
Var jättesmutsigt där...

Läste ut boken "Pojken som inte fanns" om någon undrar.
Man blir rätt arg på hans mamma.
Men om inte läst boken gör det!
Fast kan ju börja med ettan, "Pojken som kallades det".
Böckerna är skrivna av och handlar om Dave Pelzer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0