Coraline

Mitt hår är lockigt som vanligt även fast jag plattat det. Fast hölls sig platt tills förut när jag var ute och gick med Anna. Är så trött på regn...
Kollade på film med Anna också. En av mina favoriter, Coraline. Stop-motion animerad film regisserad av Henry Selick. Tycker det är så coolt med stop motion och den här är en slags 3-D med. Fast inte en sån där när man har glasögon och grejer kommer ut ur tvn. Den här är gjord som om man ser med två ögon, om ni fattar ;) Någon som har sett den?
Hade ganska kul på engelskan idag i skolan. Skulle göra små teatrar och jag skulle fria till en person men just då gjorde den personen slut. Alla andra i klassen gjorde också väldigt bra pjäser, hoppas vi gör fler på torsdag.
Imorgon är det Alléklassikern. Ska springa runt Bysjön som är ca en mil och spela multibrännboll, fast inte sammtidigt. Så döda inte någon spindel så det blir regn, snäll. :)

Lite gulliga bilder på Findus när han var påskkärring en gång.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0