Bajsattack!

Känner för att klaga lite, så säg inte att jag inte varnade er.
På idrotten idag kom det några svanar eller nått och flög över oss och just då måste de så klart skita. Nästan hela klassen hade bajs på sig och ingen fick bada. Fast jag fick inte så mycket på mig xP Sedan har jag fått soleksem på handen ingen. De hade försvunnit men kom tillbaka när jag var i solen förut. Allt är skit, och då menar jag det, skit!
Ne nu är jag klar, ska sluta klaga. Om någon undrar hade jag uppvärmning på idrotten med, och det var innan allt jobbigt hände som tur var.
Just nu tvingar Isabelle mig att kolla på en video med en kille som hon tycker dansar jätteroligt. Kan länka den så blir hon glad ;)

Isabelles länk!!


Där har ni den. Han sjunger att det regnar guld eller nått..
Nu har mamma gjort en rabarberpaj (okej mormor gjorde det mesta) som snart ska provsmakas. Fast borde inte, kommer bli tjock i slutet av sommaren av all glass och pajer...Bara en liiiten bit... eller två. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0