Årets nya smaker

2-1 till Mjällby mot ÅFF. Lite surt men den här gången fick ju Anna och jag i alla fall se ÅFF göra ett mål. Sedan gick vi och köpte glass, jag köpte magnum gold. Är ju tvungen att testa de nya smakerna ;) Men den var ganska god, fast inte godast. Vilken smak tycker ni är godast i sommar?
Anna och jag spelade tetris också. Jag vann med typ 28 000 poäng :P

Lyssnar på en låt och får lust att dansa. Tror jag ska göra en strreetdance dans till den, är ju bra träning ;) I nian ska man ju göra en egen dans med kompisar och visa upp. Kan börja nu. xP

Ser ut som jag har jättekort hår på bilden xD

 


Kommentarer
Postat av: Johanna The Dreamer

(sv) Ja jag älskar elsas Mode. riktigt bra bok! Den är både rolig och seriös. Själv är jag intrisserad av mode, jag vet inte hur det är för dig? Fast jag tror inte man behöver vara det för att uppskatta den!



Läs den tycker jag :) Kram!

2010-05-23 @ 11:52:27
URL: http://johannathedreamer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0