Alla mammors dag

Om ni inte visste så är det Morsdag idag. Intressant...
Men gav en äggklocka till mamma, hon vart glad. Så har vi ätit trårta typ hela dagen. Först åt vi till frukost (jag började må illa redan där) sedan gick vi till mormor och där blir det förståss mycket mer. Fick avstå från mycket för att inte spy eller nått. Men åt god paj, fast blev väldigt trött av allt socker. Blir inte ni trötta av för mycket socker? Eller andra kanske blir hyper eller nått?..

Sen när jag kom hem blev det plugga lite till matteprovet på tisdag. Förhoppningsvis går det bra för mig, vill ha MVG 8D
Kom på att jag måste träna på att bli mer bestämd i rösten till debatten på svenskan imorgon så jag kan höja mitt betyg. Får väl öva lite. Hoppas ingen tycker jag är konstig om jag sitter och pratar med mig själv...

Äggklockan jag gav mamma. Tyckte katten var söt :)

 

Rosen såg konstig ut men tog kort på den endå.

 


Kommentarer
Postat av: Johanna The Dreamer

(sv) ja jag med!



Kram

2010-05-31 @ 15:55:07
URL: http://johannathedreamer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0