Snyggaste bilen :D

Dagen började med matte-prov, kan det bli mer spännande ;L
Sedan fortsatte det med svenska-prov...
Men sista lektionen hade vi i alla fall det eftertraktade bil-racet.
Anna och jag kom faktis inte sist, även fast våran bil svängde lite snyggt ;)
Vi vann faktis för snyggaste design, fast det hade vi ju redan räknat med :P
Vad kan jag säga mer..kollade på Hannah Montana förrut. Tyckte faktis det var rätt bra..*host*!
Planerda vad jag ska ha för påsk-godis förrut, choklad!
Fast Anna och jag ska ju göra egna påsk ägg på fredag.
Vi får se hur det blir med det x)
Nu måste jag nog gå och tvätta håret så det blir renare...eller nått.
Någon som ska se Anna Ankas program sedan?


Mina nya leggins, hade dem i solan idag.
Tycker faktis de är rätt så snygga.


Kommentarer
Postat av: Johanna The Dreamer

(sv) Jaha okej ;) Det brukar vi med faktiskt ;)

2010-04-01 @ 15:44:36
URL: http://johannathedreamer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0