Hej hopp

Känner mig lite pressad att lägga upp något om hur min dag har varit när Johanna redan har gjort det :D

Har dragit på mig en förkylning, och det har resulterat i att min näsa rinner 24/7 och att jag måste hosta var tredje minut.
Fast jag kan ändå säga att jag har varit duktig idag.
Jag har dammat, dammsugit, plockat ner den sista juldekorationen (haha, ja jag vet, lite sent) och bäddat sängen.
Vet inte vad som har flugit i mig, för sånt gör jag knappt när jag är frisk.
Eftersom att ingen har varit hemma så har jag även varit tvungen att göra egen mat, klyftpotatis i ugn och köttbullar - mums!

Ikväll vet jag inte vad jag ska göra.
Ska nog titta på Ghost whisperer vid klockan 6 och sedan får jag se hur det blir.
Har inte så mycket mer att säga, ha en fortsatt bra dag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0