Coolaste bilen ever!

På NO:n idag tror jag vi (anna och jag) garvade genom hela lektionen.
Gjorde en tankekarta om bilen, vart jättebra tycker jag.

Våran coola bil anna och jag gjort.
Får hoppas vi vinner bilracet på onsdag. ;)


Och sedan på idrotten dansade vi bugg.
Gick ganska bra tycker jag, vart bara lite fel ibland, fast det kan ju inte varit mitt fel...;P

Kom hem från Sofia för ett litet tag sedan.
Vi hade inte så mkt att göra så i spelade schack.
Gissa vem som vann då. Jag förståss, sånt profs som man är. ;D

Nu ska jag försöka plugga lite matte.
Sen ska jag se Top Modell 8D



Kommentarer
Postat av: Johanna The Dreamer

(sv)Ja, jag med sååååå bra ;)



Vilken fin bil, haha!

2010-03-30 @ 15:44:42
URL: http://johannathedreamer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0