Likadana skor

Hejsan alla lediga vänner!
Första dagen på sommarlovet och det regnar, suveränt. ;)
Började dagen med sovmorgon och sedan ut och joggade lite. Det vill jag ha mer av, efter all tårta kommer jag nog gå upp några kilon om jag inte tränar :P
Mega intressant inlägg känner jag. Är kul att slösa bort tid för de som läser det här, hehe :D
Vill bara kommentera att man inte ska köpa skor på skopunkten om man vill vara ensam om att ha den sorten. På avslutningen var det i alla fall en person med lika dana skor som jag hade på mig och såg minst två personer som hade likadana svarta som jag köpte för ett tag sedan och har bild på här. Anna hade ett par skor jag nästan tänkte köpa, men hon hade i svart då. Och en gång när jag var på skopunkten var det två personer bakom mig som provade var sitt par olika skor och båda de sorterna hade jag hemma :P

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 









Skon jag hade igår (fast hade två)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0