Trädgårdsparty

Solig dag som vi förståss tar vara på genom att vara ute och njuta. Gjorde lite roliga saker med Isabelle och Anna i Annas trädgård.


Klädsel valfri men hatt obligatoriskt!


Härliga drinkar som Anna och jag fixat med




Anna gör något klurigt


Svåra frågor i min tipspromenad






Anna hade en lite musiktävling (jag vann 8D)


Jag konsentrerar mig


Sedan lite kubb






Åt lite mat, tycker vi lyckades väldigt fint med efterrätten.

Så avslutade Anna och jag dagen med en tennismatch.


Kommentarer
Postat av: Johanna The Dreamer

(sv) Ne vad trist att ingen vill gå, skulle typ tvinga min syster iså fall :D haha



Vad kul det såg ut att vara och riktigt fina i hattar var ni med!



Kram

2010-07-02 @ 14:34:08
URL: http://johannathedreamer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0