Sommarlov!!!

Äntligen, nu är det sommarlov! Fast känns inte riktigt som det eftersom det är så kallt ute...
Men dagen har varit trevlig även fast vädret inte var det bästa. Våran klass vann ju klasskampen på dagen då, lite stolta. Blir tårta när vi kommer tillbaka till skolan i höst. Kan knappt vänta...;P Efter klasskampen fick man skynda hem och byta om och göra sig i ordning. Tog jättelång tid att fixa håret och sen så fort man går ut blir det förstört förstås. Men tog några fina bilder med Anna och Isabelle.


Sådär fina var vi på förmiddagen om någon undrar


Isabelle lite finklädd


Coolingarna Anna och jag, lite sned bild bara


Lite cool


Mitt hår var lockigt ett tag..


Fikade innan vi gick till kyrkan.
Älskar bilden! ;D


Vi fick våra betyg med, vart ganska nöjd med mitt.

Sedan blev det hem och grilla. Blir inte tårta förens imorgon. Snart ska jag nog mysa lite och kolla på filmen jag fick av Tobias, Alice I Underlandet. Har längtat efter den filmen!
Ha ett bra sommarlov nu alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0