Inte långt kvar!

Imorgon är det dags, äntligen! Sommarlovet är så nära nu.
Men idag har jag spelat kubb med Sofia i duggregn :) Det är det svensk sommar handlar om. Kubb, regn, bonebränna, grillat och att tävla om vem som har flest myggbätt. Finns det något bättre?
Kollade också på Mission Impossible, låten är så himla cool :D Måste bara lägga upp den därför.



Här kommer lite bilder från shoppingen i fredags (lite sent kanske ;D)


Köpte kavaj från Monki och T-shirt från Carlings
Tycker bilden vart lite gulligt på något sätt ;D


Anna och jag provade lite kläder vi tyckte Isabelle skulle ha på avslutningen ;)


Anna ser tjock ut xD
Kan inte sluta tänka på kaniner och kängurur när jag ser de där dräkterna.


Gjorde manikyr och pedikyr förut.
Såg kul ut när jag tog papper runt tårna xP
Ser ut som massa ludd eller något..


Kommentarer
Postat av: Anonym

precis va de handlar om, härligt ;) men glöm inte att bada :D

vi får va nån da så att jag kan få en revansch o vinna på rigtigt (för tyvärr så måste jag erkänna att du ägde ut mig ett tag där ;P), lr så kan vi köra minigolf på kan ja spela m kryckorna ;)

/fia

2010-06-10 @ 20:59:25
Postat av: Johanna

ne då, fast i sverige blir det kanske inte så mycket bad ;) Du får nog satsa på minigolfen, känns som att det inte kommer gå så bra för mig där i år :P

2010-06-10 @ 21:27:33
URL: http://thelifeofannaochjohanna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0