Glass i gatuhörn

Känner mig tvungen att skriva men vet inte om vad. Kan säga att om jag fortsätter som nu med mitt glass ätande kommer jag var ganska rund o go när skolan börjar igen ;P Men vad vore väl livet utan glass??
Ställde en fråga till Anna igår om vad hon tror skulle hända om glass vart förbjudet att sälja och man inte fick äta det mer. Kom fram till att man skulle ha en glassmaskin gömd i källaren och sälja glassen man gjort dyrt i något mörkt gatuhörn.
Tog massa roliga bilder med Anna igår, kanske kan lägga upp dem senare. Vi var lite akrobatiska kan man säga ;D

Såg Tim Burtons Alice I Underlandet i fredags och kan bara säga att jag ÄLSKAR den! Trodde den skulle vara mer lik den vanliga verisonen men tyckte de var väldigt olika. Katten var söt och haren som kastade saker hela tiden var rolig. Så klart var Johnny Depp bra ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0