fredag OCH lördag

Okej, börjar med att säga att hade en trevlig fredag med Anna och Isabelle. Åkte till Linköping och på kvällen spelade vi lite spel. Innan vi åkte till stan sa Isabelle att hon skulle komma hem med massa påsar och jag sa att jag inte skulle köpa något. Gissa vem som hade shoppat som en galning och vem som nästan inte köpt något :P Så typiskt mig.


Miffar i Linköping

Lördag idag, Isabelle sov hos mig i natt för vi skulle iväg på teater träning idag. Vi kollade på när Teater Traska körde igenom sin pjäs och sedan bestämde jag mig för att vara med som statist :) Så imorgon ska jag dit igen och vara med lite här och där i olika scener. Var vääldigt länge sedan jag spelade teater känns det som. Tror det är ca ett och ett halvt år sedan nu. Teater Så Klart var en härlig tid...


En gammal (och ful) bild på mig när jag spelade min senaste pjäs.

Kom att tänka på en sak förut. Är det bara jag eller är det andra som brukar när t.ex. någon i en skräckfilm ska gå in i ett rum som man bara vet att mördaren är i säga till personen "gå inte in dit" eller i deckare säga redan i början "det är den personen som är mördaren"? Fast de lyssnar alldrig, de blir alltid lika förvånade i slutet...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0