Allt kan hända

Okej, vet inte riktigt vad jag ska skriva...
Är äntligen klar med underlag-för-utvecklingssamtalslappen. Gud vad tråkigt det är att göra de där lapparna!
Pia ringde förut och sa att jag kunde vara med på TeaterTraskas träning i helgen. Om jag kom skulle jag få statist roller. Tycker det verkar kul bara det att jag känner ingen där... Men ska nog dit, någon som vill ge mig support?

Eftersom jag inte har något att skriva om skriver jag om boken jag läste ut förra veckan.
Allt Kan Hända av Stephen King är en bok med 14 korta noveller i. Tycker den var väldigt bra, spännande historier och lite läskiga, precis som jag vill ha det ;D Så är de ju inte så långa så man kan läsa ut hela historien på en gång, bra för en som mig som läser långsamt. Då har man inte glömt hur den började. Tyckte alla noveller var bra men de som jag gillade lite mer var Eluiras små systrar, Vägviruset drar norrut, Mannen i den svart kostymen, 1408 (som också finns som film) och Lyckeslanten. Läs!

 


Kommentarer
Postat av: ENTREVISTA, - lär känna bloggarna!

Jag har bara sett filmen 1408 och tyckte den var riktigt bra faktiskt. Kanske borde ta och läsa boken också?



SV: Haha nä, vindar är inget att lita på minsann.

2010-06-04 @ 10:27:49
URL: http://entrevista.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0