Macarena

Oj, det var hårda bud!
Kanske bäst att jag bloggar då så att det inte läcker ut några mindre smickrande bilder. Ni skulle bara veta vad Johanna har för bilder på mig på hennes dator!

Ja vad gör jag nu?
Jag har precis skapat en ny lista på spotify, där det faktiskt är riktig musik.
Då kanske ni undrar, 'vaddå riktig musik'?
Det jag vill komma till är att det inte bara är slit och släng musik som jag mest har på min andra lista som jag lyssnar på.
Detta har alltså lite kvalité! :D
Har inte hittat så många låtar som har det där lilla extra, men jag letar på :)

Om min pappa skulle komma från Sevilla skulle han säkert älskat denna låten!
Haha, nu är han tyvärr inte det, men ändå.


Jaja, nu är det mat tajm för mig! Ciao :D
(Glöm inte att checka spotifylistan!)
DET KALLAS MUSIK <<



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0