Min vän

Hejsan hejsan!
Sitter och pratar med en kompis just nu som vill att jag ska blogga om henne. Om ni undrar har hon brunt hår, bruna ögon och tio fingrar. Just nu sitter hon hemma vid sin dator och pratar med mig om hur mycket hon saknar mig. Försöker lugna ner henne genom att säga att vi ses ju snart. Om ni undrar heter hon Isabelle.



Gjorde ett test förut och enligt det är jag fast i 90-talet, fashionista, en soffpotatis, besserwiser, har fredagsmys så fort jag får chansen, har ordnad ekonomi, håller desperat fast i de vänner jag har och från Smålan...Stämmer detta?


Kommentarer
Postat av: Hon med tio fingrar

Det är du i ett nötskal Johanna! ;)

2010-08-19 @ 22:01:09
URL: http://iabelle.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0