Aldrig mera!

Okej nu har jag bestämt mig för att ALDRIG gå in på Omegle.com mer!
Speciellt när den första man får chatta med är en konstig snubbe från Indien - där går gränsen för mig!
Okej, jag kanske var lite bitchig mot honom men han var ju helt ko-ko ...
Endel kan vara riktigt trevliga ... men andra bara så himla konstiga/knäppa/dumma i huvudet.
Jag vill bara varna alla ungar där ute!

Just det ja, så alla vet så kommer *trummvirvel* Johanna hem idag!
Jag vet inte exakt när på dagen, men jag antar att det är på kvällen/eftermiddagen :)



Kommentarer
Postat av: Isabelllllllee

Vad är det för sida egentligen? x)

2010-08-01 @ 10:32:37
URL: http://iabelle.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0